kolmapäev, september 06, 2017

Itaalias Rimini rannal aafrika grupivägistajate ohvriks langenud poolatar teeskles surnut

"Nad kolmekesi hoidsid mul kõrist kinni, peaaegu kägistades mind. Kaks neist hoidsid veel mu jalgu kinni, samal ajal, kui üks vägistas, ja siis oli järgmiste kord... Ma kuulsin oma abikaasat hüüdmas ‘Kus sa oled’, paludes teda mind aidata (mees oli läbi pekstud, löödi veel pudeliga pähe ja ähvardati ära tappa)... ma olin täielikult läbi, kuid teadvusel. Nad viisid mind veepiirile, et mind turgutada, ja seejärel lohistati mind tagasi rannaliivale, suruti nägu liiva sisse ja vägistati edasi."

1 kommentaar:

  1. Kas Euroopa Liidu eesistujatel pole enne "tähtsate" otsuste vastuvõtmist aega olnud ka sääraste juhtumitega tutvuda ???

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.